Kim Kristensen Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Da var det 2017 og tid for å teste noe nytt, i siste patch til WT kom både cockpiter til alle fly, samt en del nye fly, en av dem er Lockheeds B-34 Lexington, en mindre kjent utgave av Lockheeds mer kjente Model 18 Lodstar. Lexington ble bla. brukt som spaningsfly i stillehavet, men div utgaver ble også brukt i Europa av bla. Britene. Flyet i seg selv minner mye om en Twin Otter, den er overraskende manuvrerbar, og har gode egenskaper på å lande på alt for korte rullebaner på små holmer i Stillehavet, spesielt egenskapen på å fly i nærmest gangfart inn mot landing er imponderende, men jeg har likevel brent meg et par ganger å pushet farten litt for lavt ned, da går det som det må gå. Ellers er jeg blitt greit hekta på å gjennoppdage fly jeg aldri hadde interessen av etter at alle flyene som ikke hadde cockpiter fra før av, både fordi det plutselig er blitt mye mer instrumenter å følge med på, men også fordi bare det å bombe mål på bakken har blitt hakket vanskeligere, man skal ha tunge beint i munnen mens mann krangler med autopiloten, sikter seg mot målet og opprettholde best mulig hastighet uten å bli skutt ned, men skøy det er det. ;D Over til bildene, en lettere sammenrasket flight, hvor turen gikk fra Oahu, via Midway, for så å avslutte på Wake Island, god fornøyelse. PS, cockpiten i B-34en er fåreløpig en placeholder under utvikling, så texturer og instrumenter er ikke endelige, men holder i massevis til å fly med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tøff sak. Apropos Midway så kom jeg på et spill jeg spilt når jeg var liten, nemlig 1943 the battle of Midway. Skal sannelig si ting har gått fremover siden den gangen. http://www.arcadespot.com/game/1943-the-battle-of-midway/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Ser kjent ut, tror jeg spilte noe lignende i en eller annen emulator tidlig på 00 tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Ser ut som det har bra med power det der. Sikkert veldig gøy og fly, spesielt når man kan ta av og lande fra små striper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2017 Gratulerer med ny våpenplattform ;D Skulle likt å høre motorlyden på den kjerra der, garantert gromlyd ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Kjempemorsomt fly å herje med, kan ikke bekrefte dette, men ble påstått på WT forumet at det ikke bare en gang skjedde at den havnet i turnfights med Japanske fly, sier vel sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.