Gå til innhold

Video Verdensturen 2016


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Haha. Verden trenger gærne trøndere Robert. :P ;D

Takk for komplimenter folkens!  :)

Har tweaka OBS som jeg bruker som videocapture, holder på å laste opp ny film fra landing WABP som jeg selv mener ser mye bedre ut. Den kommer snart!  ;)

 

Skal se om jeg ikke kan få inn litt motordur og div i filmene jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Prøver meg igjen. Ble mye mer fornøyd med denne filmen, da den ble tatt opp med 60 fps (mindre stutter i opptaket), filmen er full HD. Motordur blir neste gang...  :) Litt melankolsk og ettertenksom musikk i denne, men jeg synes atmosfæren under descent ned til WABP - Timika/Tembagapura-Moses Kilangin Airport i Indonesia var veldig vakker. Med lav sol, fjell i bakgrunnen som rager 16000+ fot over havnivå og med eviggrønne åser overalt, opplevde jeg nesten en meditativ stemning. :P Men nå er det nok snakk...  :P

 

Både Jeg, Robert Hulthin og Bjørn Knutsen var med, de kan sees på PlanG jeg har oppe i filmen. Nydelig flyvning med grei separasjon, nesten som etter boka, antakeligvis. hehe...  ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...