Gå til innhold

Goodbye my sweetheart, hello Vietnam.


Anbefalte innlegg

Det nærmer seg å låse opp P-80'en i WT, og på veien dit ligger selveste Skyraidern, et malplassert fly i jetalderen, men som hold det gående fra det ble introdusert i 1946 til den siste ble pensjonert i 85, et fly jeg kan like altså. :P

Under Vietnamkrigen var den det første flyet til å få et såkalt ''Gun-kill'', på en Mig-17, i tiden da det Amerikanske luftforsvaret gikk all in på missiler som sitt hovedfokus, bla. derfor F-4 Phantom'en ikke opprinnelig var utstyrt med en maskinkanon.

Så over til flyet, i forhold til det meste annet fra samme tid går det sakte, den klatrer treigt, topphastigheten er ikke allverdens å skryte av, fly som P-51 og P-47 gruser den greit, men den er en utrolig stabil våpenplattform, den treffer det du peker snuten mot lekende lett, og kommer det et fly stupende bakfra, er det utrolig kjapt å snu 180 grader rundt å bite greit tilbake.

Alt i alt et morsomt fly, med en fantastisk nydelig modellert og oversiktelig cockpit, skal jeg si noe negativt er det at som alle andre fly med halehjul er den dårlig egnet til å lande på hangarskip, det har gått et par propeller under landing, men ellers et knakende morsomt fly å leke med.

NFSZ2f6.jpg

UjGbs4H.jpg

Sx8tpgQ.jpg

RVNJAe4.jpg

2kdOCIK.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutroal brettet? Aldri brukt :P hvilke innstillinger brukte du? WT må gjerne tweekes litt når det kommer til stykket, spesielt om du flyr med joystick ettersom WT egentlig var designet rundt det å kunne fly i såkalt Arcade modus med mus og tastatur, skal du fly med joystick anbefales Realistic eller Simulator battle, skjekk WT forumet for bedre guideing enn jeg kan gi deg ettersom det er litt forskjell på PC og PS4 som jeg flyr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det definitivt, i starten fokuserte jeg selv kun på bakkemål fordi jeg følte jeg hadde små sjanser når det kom til dogfighting, egentlig føler jeg meg underdog uansett siden mann flyr mye mot folk som styrer flyene med å peke på et punkt med musa å peke snuten dit, men mann lærer etterhvert som mann flyr, alt fra hvilke egenskaper eget fly har til dem mann møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...