Gå til innhold

Morsom krabat.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ant`s CAC Winjeel.  Tipper at de fleste har ikke hørt om denne veteranen,  og mange trekker sikkert litt på smilet over utseendet ?  Men ikke la dere lure av utseendet,  dette er en sprek skolemaskin,  og den er riktig så morsom å boltre seg med i himmelrommet.  Ant`s Airplanes står bak denne morsomme modellen,  og siden jeg bare har gode minner fra Ant`s Trojan,  var det ingen ting som holdt meg tilbake fra å prøve Winjeel.  Det innfridde så til de grader.  Modellen oser av herlig etterkrigsatmosfære,  har nydelig utført VC og eksteriør og den flyr som en drøm. Også hvis du liker aerobatics !  Og lydkvaliteten innfrir så det høres,  faktisk noe av det beste hva stjernemotor angår.  Anbefales  :)

 

w1.jpg

 

w2.jpg

 

w3.jpg

 

w4.jpg

 

w5.jpg

 

w6.jpg

 

w7.jpg

 

w8.jpg

 

w9.jpg

 

w10.jpg

 

w11.jpg

 

Fortsatt god helg  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Mnjaa?  Vanskelig å sammenligne,  da æ mangler en god Safir i P3D3.  Men det var en veldig god modell til FS9 i sin tid,  men den var litt raskere med opptrekkbart understell .  Denne Winjeel`n har veldig god flightmdl. så den takler avanserte manøvrer meget bra,  noe som var mangelvare i FS9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
hvor krevende er den?

 

Ikke spesielt krevende,  heller samarbeidsvillig  ;) Den er jo fra en tid da alt var manuelt,  så det er greit å ratte litt på turtall og sånt,  og nesten alt av "systemer" er simulert.  Ganske artig spør du meg,  og som sagt,  den oser av deilig etterkrigsatmosfære.  Forholdet vekt/motorytelse er gunstig,  så den har fin respons på ror og energi hvis man ønsker noen heftige bevegelser  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det eneste jeg ikke liker er at det er halehjulsfly. Det er til tider noe herk.  ;D

Se på Extra 300 i p3d feks. Vanslelig å styre, særøih ved takeoff. Denne er sikkert tyngre og mer retningsstabil regner jeg med. Samme er det vel i virkeligheten med fullsize fly?!

.  Kjerra er bra stabil i både take off og landing,  så hun er grei å styre med sideror ( jeg bruker pedaler ) ,  og vanligvis lar den seg lande nesten utstallet i trepunkt ,  da unngår du groundloop .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...