Gå til innhold

Ny testvideo, bratt læringskurve


Anbefalte innlegg

Fin video, landingen trenger nok litt jobbing slik du selv påpeker ;)

 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at moderne strafing-strategier burde gjelde for denne maskinen også. Roll in, line-up, shoot, pull/break. Husk å skyte kanonene som en rifle, ingen napping i avtrekkern, squeeeze it. Hvis terreng og fientlige posisjoner tillater det, kombinér recovery og break (pek nesa i været og sving hardt til høyre/venstre). Og i begge tilfeller, men særlig om du ikke kan breake høyre/venstre, sats på en tidlig line-up og shoot, ikke vent til siste liten med recovery, da skal det ikke stort mere enn en AK-47 til for å gjøre dagen din kjip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fjell med joystick, bare å sjekke ut Playstation delen av WT forumet, så får du alt du trenger der, det er riktignok ikke alle joystickene fra fs verden som er kompatible med playstation.

Gamepaden funker også å fly med, selvsagt ikke like bra som joystick, men det funker greit etter litt tweeking av innstillingene.

I videoene jeg har lagt ut i det siste har jeg fløyet med gamepaden siden den er bedre å bruke når jeg samler opptak mens jeg flyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...