Kim Kristensen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Av og til er det bare en sånn dag hvor ''krig'' får være ''krig'' og i stede for å stresse rundt setter mann WT til costom battle, og bare nyter atmosfæren og flyene, når dette skjer ofte nok blir det fort en litt random bildeserie. ;D Takk for titten for denne gang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Ingen tvil om landskapet med de hvite klippene er realistisk. Har rotet mye rundt der, dog med doninger uten vinger, tankbåter, losbåter og såkalte "ferjer" av ymse slag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Såpass, ja Dover er definitivt et de peneste områdene å fly rundt i WT, obligatorisk med et lite svipp dit når man først er i området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 De bruker ofte losbåtene for å få oss ut til tankbåten. Og her hjemme har det i det siste vært mye med loshelikopter. Syns jeg kjenner igjen havna på bildet, hva heter den? Der brøt jeg min regel om å ikke besøke McDonald's. Vi hadde bare 5 minutter før båten gikk, det var dårlig vær, og jeg måtte ha noe i magen. Burger'n forsvant kjappere enn man kan se på film, og fish & chips er ikke så verst det heller :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Hva den heter? Er jo Port of Dover det der du kan skimte radarstasjonen og festningen bak Swordfishen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Ja, men jeg har alltid vært en dass når det gjelder navn og årstall, helt umulius. Husker kanskje byen vi skulle til, ikke mer. Og bare sett det fra cirka 15 meter over havet, så du og jeg har nok forskjellig perspektiv. Jeg må nok bla opp i atlaset :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juni 2016 Premium Medlem Del Skrevet 4. juni 2016 Sattan ! Hver gang du kommer med disse landskaps-akvarellene, klør det i throttle`n etter å prøve WT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Haha, tja det går jo kjapt å laste ned og starte opp for en kjapp prøvetur Btw, det ser enda bedre ut i WT, bildene blir av en eller annen grunn komprimert og litt kornete når jeg laster dem opp, aner ikke hvorfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.