Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 14. februar 2016 Mulig noen blir fornermet, men det ORBX har gjort med Norge, har Lennart Arvidsson og noen medhjelpere gjort med Sverige. I hvertfall den sørlige delen av Sverige. Jeg kom litt sent i gang med innstalleringen, da jeg ble skremt av den omfattende pakken med diverse mapper og filer, men i en stille stundt tok jeg sjansen på å følge den oversiktelige bruksanvisningen. Tror det gikk helt greit, for nå ligner nabolandet slik vi forventer det av "søta bror". Denne rapporten er på ingen måte en detaljert presentasjon av sceneryet, men snarligen en kjapp navtur mellom flygvapenbasene Angelholm, Ljungbyhed og Halmstad, sånn til å begynne med Har hatt flere utgaver av Angelholm i FS9 og FSX så det var stor stas å få basen tilbake i P3D3. Og for å gjøre det på skikkelig svensk vis, valgte jeg den utrolig flotte modellen av Saab Draken til navturen. Men desverre har jeg enda ikke fått motoren til å starte i P3D3, så da......... ........ måtte Milviz F-100 steppe inn som reservefly. Take off fra Angelholm AB. Ikke så langt unna ligger Ljungbyhed AB, så jeg la et navpunkt hit for kursendring. Neste gang skal jeg lande her, og be om en omvisning Neste mål var Halmstad, men underveis passerte jeg flere typiske svenske småbyer, og legg merke til spesielle detaljer som kirker, jernbanestasjoner m.m. Også industriområder, kjøpesenter og bebyggelsen er typisk svensk . Sakker farten og legger inn for touch and go i Halmstad AB. Også denne basen er tettpakket med fine detaljer. Både basen, byen og omkringliggende områder er simulert, så det gir en utrolig sterk innlevelse under flyturen. Følger kysten tilbake til Angelholm. "Hjemme" igjen. Ikke lange turen, men nok til å bekrefte "Sweden Design" funker helt fint hos meg. Nå gleder jeg meg til å fly litt "low and slow", for å beundre detaljene på nært hold. Tusen takk til Lennart og hans team, nå er snart hele Skandinavia samlet til "Ett Rike" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 14. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 14. februar 2016 Kosser meg med Lennarts Sverige jeg også! Fantastisk bra. Tenk at dette er gratis - og enda mer detaljert enn ORBX sine pakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Nydelig jobb som er gjort hos broderfolket, synd du ikke får Draken til å fungere, eneste svenske flyet jeg personelig har sansen for, rå maskin!! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Ser at dette er noe som må inn i min P3D også Mesterlig arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Herlige bilder fra kjente trakter. Har flydd mye til disse flyplassene IRL. Det eneste som er synd er at de to korteste rullebanene i Ljungbyhed ble stengt for all flytrafikk en del år tilbake. Imidlertid, til noens glede, så fungerer de i dag som racerbane og teststed for alskens superbiler samt polisen i Sverige. Rullebanen i Halmstad skiller seg litt fra de andre asfaltstripene i Skåne, ved at den nordlige baneenden ligger i en slak oppoverbakke. Ved touchdown vil man - i et småfly - bare se et par hundre meter av rullebanen framfor seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.