Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2016 MILVIZ svikter ikke gamle ( og nye ) kunder. Har lenge savnet F-86F i P3D3, så det var en gledelig overraskelse da det tikket inn en mail med link til oppgradering av den gamle, gode Sabre`rn. Flyr som en drøm og går rett inn i nostalgiske minner fra en oppvåknende flyinteresse i slutten av 60åra ;D . Selvfølgelig dekorert av vår egen Gunnar V.D. Meeren ! Da ble det God Helg 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Og å starte den klarte jeg også, tilmed uten å måtte sende PM til Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2016 Og å starte den klarte jeg også, tilmed uten å måtte sende PM til Ernst He he bra, ellers hadde det blitt seinkveld før du kom deg til værs ;D . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Herlig. Denne har også jeg savnet. Nå blir det god helg her også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.