Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2016 Premium Medlem Skrevet 23. januar 2016 MILVIZ svikter ikke gamle ( og nye ) kunder. Har lenge savnet F-86F i P3D3, så det var en gledelig overraskelse da det tikket inn en mail med link til oppgradering av den gamle, gode Sabre`rn. Flyr som en drøm og går rett inn i nostalgiske minner fra en oppvåknende flyinteresse i slutten av 60åra ;D . Selvfølgelig dekorert av vår egen Gunnar V.D. Meeren ! Da ble det God Helg 8) Siter
Andrew Thomsen Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Og å starte den klarte jeg også, tilmed uten å måtte sende PM til Ernst Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Skrevet 23. januar 2016 Og å starte den klarte jeg også, tilmed uten å måtte sende PM til Ernst He he bra, ellers hadde det blitt seinkveld før du kom deg til værs ;D . Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Skrevet 24. januar 2016 Herlig. Denne har også jeg savnet. Nå blir det god helg her også! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.