Gå til innhold

Shared A320


Anbefalte innlegg

God kveld! Ble litt sen posting fra meg i kveld

da det var senvaktsjobbing i dag ;)

 

I går hadde jeg og en annen våre første flighter med AS sin Airbus

sin Connected Flight Deck (CFD) der vi kobler simmene våre opp mot hverandre via

porter og flyr i samme cockpit.

 

Dette fungerte meget bra og under kommer to bilder fra våre flighter. Første gikk fra Oslo til Kristiansand og

den andre gikk fra Kristiansand til Trondheim. Siden vi testet dette så passet Airbus sin egen repaint til

disse turene :)

 

Begynner å bli veldig fornøyd med hvordan P3Dv3.1 ser ut hos meg :)

uGs2IkZ.jpg

 

p1OWMum.jpg

 

Ernie skriver nesten god helg og jeg skriver god helg da jeg har en finfin frihelg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Kim. Var rimelig kjølig i går så da passet

det godt med en slik setting :)

 

Stort sett enig om det meste, Rune :) Vi har testet på Vatsim og det fungerer veldig bra.

Om en bruker vPilot så logger en på som pilot og den andre som observer med callsignet + for

eksempel en A. SAS123 og SAS123A som eksempel. Da kan begge snakke og samtidig så blir vi

sett på som et fly ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett enig om det meste, Rune :) Vi har testet på Vatsim og det fungerer veldig bra.

Om en bruker vPilot så logger en på som pilot og den andre som observer med callsignet + for

eksempel en A. SAS123 og SAS123A som eksempel. Da kan begge snakke og samtidig så blir vi

sett på som et fly ;)

 

Høres bare utrolig morsomt ut. Har alltid hatt lyst til å teste shared cockpit  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...