Benjamin Hennes Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 God kveld! Ble litt sen posting fra meg i kveld da det var senvaktsjobbing i dag I går hadde jeg og en annen våre første flighter med AS sin Airbus sin Connected Flight Deck (CFD) der vi kobler simmene våre opp mot hverandre via porter og flyr i samme cockpit. Dette fungerte meget bra og under kommer to bilder fra våre flighter. Første gikk fra Oslo til Kristiansand og den andre gikk fra Kristiansand til Trondheim. Siden vi testet dette så passet Airbus sin egen repaint til disse turene Begynner å bli veldig fornøyd med hvordan P3Dv3.1 ser ut hos meg Ernie skriver nesten god helg og jeg skriver god helg da jeg har en finfin frihelg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ser veldig bra ut, likte den kalde lyssetingen du har på bildene, i tillegg ser bussen bra mye bedre ut med sherklets enn de gamle bussene gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Regner med at dere er enige om oppgavene på forhånd før turen starter 8) Har dere testet shared cocpit på Vatsim også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Takk for det, Kim. Var rimelig kjølig i går så da passet det godt med en slik setting Stort sett enig om det meste, Rune Vi har testet på Vatsim og det fungerer veldig bra. Om en bruker vPilot så logger en på som pilot og den andre som observer med callsignet + for eksempel en A. SAS123 og SAS123A som eksempel. Da kan begge snakke og samtidig så blir vi sett på som et fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Stort sett enig om det meste, Rune Vi har testet på Vatsim og det fungerer veldig bra. Om en bruker vPilot så logger en på som pilot og den andre som observer med callsignet + for eksempel en A. SAS123 og SAS123A som eksempel. Da kan begge snakke og samtidig så blir vi sett på som et fly Høres bare utrolig morsomt ut. Har alltid hatt lyst til å teste shared cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Det er utrolig morsomt, det er det ingen tvil om. Jeg biter ikke så det er bare til å sende meg en PM om du vil ta en flight i lag en dag Så lenge du tåler litt skarring så tror jeg det skal gå rimelig greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Litt skarring skal jeg nok takle - tar kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 tester en endring av kode for responsivt design.... Endret kode i index.css Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 lagret på nytt og lastes fra picasa istedetfor imigur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.