Kim Kristensen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Noe ufrivillig riktignok, en serie bilder som viser hvordan en runde i War Thunder ender sånn sirkus 2 av 3 ganger, vanskelig å ta bilder i et spill som ikke kan settes på pause, men det kommer seg. Ingen virituele piloter ble skadet under opptakene til disse bildene. Sovjetisk PE-2 etter et bombereid som gikk skjeis over Stalingrad. Tysk HE-111 som aldri kom seg hjem. Nødlanding av Gloster Gladiator med motorbrann som jeg først trodde gikk bra, desverre var tydligvis ikke isen like tykk som jeg først trodde. Denne P-47en tok en litt for nær titt på en Tysk Flak kanon og måtte betale prisen et sted nært Rhinen. Et skjelden bilde hvor jeg rakk å få med bildet av selve styrten, avskjering blir vanskelig når høyre vinge er gjennomhullet, ingen ror fungerer og selv kamera sliter med å holde følge gjennom en ukontrollerbar spinn som følge av nærkontakt med en gruppe Tyske Bombere, takk for titten for denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2016 HEHE knallbilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 18. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2016 Nydelig grafikk som setter selv P3Dv3 med all candy i skyggen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Takk takk, om War Thunder setter P3D i skyggen grafikkmessig er jeg ikke helt enig i, uten at jeg skal starte en diskusjon på det, men gutta i Gaijin har laget et spill/simulator med noen av de beste lysforholdene jeg har sett, spesielt kombinasjonen av lav sol og lett skydekke hvor man kan drømme seg bort fra Norske vinterkvelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2016 Spenstige bilder , minner litt om IL2, som æ brukte mange timer på for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 War Thunder har mye av den samme atmosfæren som gode gamle IL-2 ja, hadde mange herlige timer i det back in the days Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.