Benjamin Hennes Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Hei! Første tur i P3D gikk i dag fra Oslo til Bergen. Tok noen sjåtts fra klatringen ut fra Oslo som jeg tenkte jeg ville dele. Tillegg som er brukt er AoN, FTX Norge og PMDG sin 737. Ingen værprogram så langt så i dag var flyforholdene ypperlige God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ser veldig bra ur dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 herlig å se deg tilbake i full vigør, og fine bilder klasker du ut til oss også, var d godt og få fly litt igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2016 Thumbs UP all the way! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2016 Førsteklasses Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Fine sjåtts, Benjamin. Hyggelig å se at du er tilbake på forumet. Du har vært en dyktig bidragsyter i mange emner på forumet tidligere, og regner med at du fortsetter i samme stilen RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Takker så mye, er veldig rusten, men kom meg ned trygt heldigvis Rune: Takker for det Jeg har mye å sette meg inn i med ny sim, men jeg kommer til å prøve å bli mer aktiv igjen for igjen å kunne bidra nå som jeg endelig har tatt steget fra FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.