Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2015 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2015 Endelig en "Starfighter" for privatbruk ;D . Flysimware Learjet 35 A bør få øynene opp hos flere enn bare oss warbird-elskere. I mine øyne en fantastisk gjennomført modell, og en høyst interessant utfordring å fly. Nydelig for håndflyvning, men også en håndfull for systemelskere. Lydkvaliteten er av det beste man får i dag, og flyfeelingen kan få fram hakeslepp hos selv den mest blaserte busspilot. Screenshots yter neppe full rettferdighet for denne skjønnheten, og jeg er tidlig i opplæringsprogrammet, men kan allerede anbefale denne flotte modellen. Snart helg, god tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. november 2015 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2015 Fint fly ja! Bortsett fra den litt gusjgrønne fargen du hadde valgt her, ser denne jeten riktig stilig ut! ;D Ser det er ENBO du tar av fra, men hvor er det du lander? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2015 He he fargen er litt retro, slik også flyet er ;D . Den kommer også i andre farger, men ingen er direkte pene, så æ håper på noen heftige repaints etter hvert. Landet i Aarhus . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Learjeten er fin den, men div Norske grønne fly ser bedre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2015 Må jo være enig, sånn visuelt, men husk at Learjet`n var utviklet for å frakte folk ;D , og med litt annen maling, er den råstilig . Uansett, karene i "Flysimware" legger mye ekte kjærlighet i å utvikle modellene realistisk, og har ikke samme talentet til det kunstneriske utseende, men det holder i lange baner til å nyte flyfeelingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Ingebrigtsen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hei! Beklager å eventuelt ta opp en gammel tråd, men jeg lurte på den dash-8 som står i bilde 1, er dette bare en AI modell eller er det en modell man får kjøpt for flyvning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det er nok en Ai modell. WoAI eller UT2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nydelig, Ernie Ser hvem jeg skal gå til når det gjelder å få satt opp min P3D når den tid kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2015 Velkommen tilbake Benny ( .... når den tid kommer ) . Og du slipper helt sikkert å spørre om oppsett, P3D3 funker kjempefint rett etter innstallering. Kan ikke huske å ha sluppet så lett unna trouble siden æ begynte med flysimmulering ( en gang på 80tallet ) ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2015 Det skal være sikkert Ernst! Den tweakinga/oppsett som foregår i p3dv3 skjer kun i menyen i simmen. Ingen behov for tweaking i en haug med cfg og ini filer lenger. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.