Gå til innhold

To må man være


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jens-Ole Kjølberg har laget/malt noen nydelige norske repaints til MILVIZ F-86F Sabre.  Denne klassikeren beskyttet det norske luftrommet til langt opp på 60-tallet,  og MILVIZ har laget en knallgod modell,  som "langt på vei" er tilpasset P3D2.  Det følger med en norsk paint av Gunnar V.D. Meeren,  men nå har Jens-Ole fylt på med en rekke norske skvadronsmalinger.  Det gjør selvfølgelig denne modellen mange ganger mer interessant fly,  og her følger en liten flight med to av paintene.  PS.  bruker en tidlig utgave av FSRecorder,  som faktisk fungerer brukbart i P3D2  ;)

to1.jpg

 

to3.jpg

 

to4.jpg

 

to5.jpg

 

to6.jpg

 

to7.jpg

 

to8.jpg

 

to9.jpg

 

to9b.jpg

 

to10.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jatakk,  Jens-Ole har sine favoritt-farger  ;) ,  og æ synes de er flotte,  selv om de hørte til på andre baser enn i Bodø.  Sånn sett skulle æ ønske MILVIZ laget en F-86K,  som er min favoritt .  Den kommer desverre ikke,  men MILVIZ har en F-100 på beddingen,  og det tror jeg blir et interessant bekjentskap  :)  .  For ikke å snakke om deres Phantom II,  men det er en helt annen historie  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder!

 

Gunnar har gjort en god jobb med Joker painten, bare litt feil dimensjoner på roundel slik jeg ser det.

Kan se ut som det finnes en liten patch for problemet med crash når man bytter fly fra sabren, men har enda ikke fått tilgang til milviz support forumet hvor den vistnok skal ligge..

 

Eller så sier jeg 232 Ernst.... Regner med at du tar det hintet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...