Otto A. Haaland Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Etter å endelig ha fått ny maskin i hus har man til slutt fått satt opp simmen og flydd seg noen runder igjen. Og da må man jo selvfølgelig ta litt bilder og... Her kommer noen av dem :-) Klar for lineup rwy 01L på ENGM så fort SAS maskina er nede. Retur til ENGM med litt alternativ sikt. Det gikk denne gangen og. 19R på ENGM ENBO-ENTC med Widerøe Fortsatt på climb ut fra ENBO Møtte en NAX maskin på veg sørover. Descent mot ENTC Litt usikker på det, men mener på at dette var fra når jeg hadde landet på ENTC og ikke en annen flight. Så bestemte jeg meg for å lufte Eaglesoft sin Citation 2.0, her på ENCN Climbout fra ENCN med Kristiansand under. LN-HST på climb. LN-HST på veg inn mot USRK. Har foreløpig en mellomlanding her på Kogalym International Airport. Er egentlig på veg i retning Hawaii for å teste ut noe freeware scenery :-P Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Strøkne bilder Otto. Lykke til med ny maskin, hva endte du på for hardware? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 ENCN med full EMAS er klar, Otto. Men må testes mot FTXN (for P3D 2.5) før jeg laster opp nytt (inkludert nytt foto). Siter
Otto A. Haaland Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Skrevet 15. februar 2015 Jeg endte opp med: Corsair Obsidian 450D Midi Tower Sort Cooler Master G750M, 750W PSU Intel Core i7-5820K, Socket-LGA2011-3 6-Core,3.3GHz,15MB,140W,22nm,28 PCIe lanes,Haswell Corsair H55 Hydro Series CPU Kjøler MSI X99S SLI PLUS, Socket-2011-3 ATX, DDR4, 4xPCIe-x16, USB3.0, SLI/CFX, M.2 Crucial DDR4 2133MHz 16GB (4x4GB) ZOTAC GeForce GTX 980 4GB PhysX CUDA Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM SATA3.0, 7mm, 450/450MB/s read/write, SandForce® WD® Desktop Black 1TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3.5" sånn ca :-) Deilig å ha en FPS på mer enn 5 med PMDG :-P Ser frem til ENCN med EMAS Andrew! Må få somlet meg til å få kjøpt meg P3D og. Har så vidt begynt å få noen av utviklerverktøyene inn igjen her. Må jo snart få oppdatert sykehus, og sluppet avgårde ENOP :-) FTX har ført til at ENOP plutselig har masse lysmaster, bikkjer og folk plassert på plasser jeg strengt tatt ikke vil ha dem, så jeg må nok ha ei runde for å se om noe kan gjøres der. Er det excludes som er tingen? Har bare fått med meg at du har forbannet deg over det Andrew :-) Fikk fiklet litt med Bykle igjen, og der var jo FTX med "frozen lakes" veldig greit når en skal snekre rullebane på isen. Kanskje det faktisk kan bli noe av prosjektet nå :-P Fikk knipset et bilde av fjellfly hangaren i hvertfall :-) Siter
Andrew Thomsen Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Hehe ja, det er excludes (den gule firkanta knappen i ADE) som er tingen. Og når (ja ikke hvis, men når!) du blir forbanna over at dine små excludes ikke tar alt, så smeller du til med en gigantexclude over hele flyplassen, men da mister du 3D gress om det er der. Ikke så fali med andre ord, men er jo kjekt å beholde det. Støter du på problemer, kontakt meg på PM. Godt å se du ennå driver på med prosjekter Ny AoN og nytt ENCN foto er ute, se 3.70 tråden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.