Gå til innhold

Dypdykk i hangaren


Anbefalte innlegg

Tjohoiii.

Lenge siden jeg har dengt ut noen bilder her inne så da kommer det ett lite knippe her.

Da min Prepar er blitt dønn kødden og ustabil, så måtte jeg riste liv i FSX igjen.

Denne er fortsatt helt kongestabil og lager høyst sjelden noe krøll når man gjerne vil ta seg en luftetur.

 

 

Lengst bak i min enorme hangar fant jeg igjen noen gode gamle jern med diiiger motor. Akkurat slik jeg liker det.

FS Recorder ble også fyra opp for å samle gamlegjengen.

 

 

Etter jeg så Ernst sin glimrende post av "Måka" ble det denne som leder an formasjonen.

 

 

iimdo4D.jpg

 

 

Maskinene er som følger

1: Chance Vought F4U-1A Corsair

2: Douglas A-1H Skyraider

3: Grumman F8F-1 Bearcat

 

 

yaz2Dqd.jpg

 

 

Det brumler godt over Sognefjorden når en mengde gromme sylindere jobber i trespann.

 

 

q2DaYM4.jpg

 

 

Litt av en gjeng..

 

 

Z8zHcJA.jpg

 

 

Vi prøver oss på en synkron Barrel Roll. Gikk sånn noenlunde

 

 

YMvwn4Z.jpg

 

 

Etter Rollen ble det ett lite stup og da forsvant Douglasen gitt. Disse to hadde mere speed inne.

 

 

Håper bildene falt i smak på en løurdag, ha ei fortsatt fin helg..  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bildene falt i smak,  og æ falt i staver  ;D  .  Synd du plages med P3D,  2.4  er den beste versjonen noen sinne.  Så veldig synd er det dåg ikke,  når du har en reserveløsning som dette .  FSRecorder er det jeg savner mest i P3D,  håper det kommer noe liknende,  og jeg har sett noen triks for å innstallere en av de eldste versjonene i Prepar,  men har dårlig erfaring med å trikse på plass program som ikke er kompatibelt  :(

Flott historisk samling du presenterer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.4  er den beste versjonen noen sinne.

 

 

Helt enig..

Når den først rusler så er det knirkefritt med knallflyt, men helt uten forvarsel går den i Fatal Error. Appcrash API.DLL hver eneste gang.

Såvidt jeg har funnet ut så skal dette vistnok peke mot Skjermkortet og det anbefales å vri ned sliders noe jeg har prøvd uten hell.

Kjørte alt på minimum og jaggu fikk jeg FE da også..

Får se om jeg muligens går til skrittet å laste ned ny og fersk 2,4 og installerer alt på nytt fra scratch etter hvert.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...