Fredrik Edvardsen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Denne har gått helt under radaren min, Coretex Design har jobbet med en Super Hornet til DCS i over et år og nå begynner dette prosjektet virkelig å se bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Denne kan bli gøy, men jeg ønsker meg mer en Legacy Hornet. ;D Vet du om det er en slik i produksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 ED lager en C versjon av horneten også. Dette vil også bringe med high def modeller av hangarskip. Blir cool! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Som Jon Arne sier så holder Eagle Dynamics på med en Legacy Bug. Det var et par bilder av en WIP cockpit i forrige "news letter" Jeg foretrekker også Legacy Horneten og gleder meg stort til ED sin, i tillegg til F-16 og MiG-29 så er Horneten den maskinen som jeg har mest sansen for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg gir beng i hvilken versjon som kommer. Jeg skal ha BEGGE! Og om en F16 dukker opp, må jeg finne noen som kan lage The Beast-skin til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Skulle det komme en F-16 så ordner vi det, Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Bra Og OM det kommer en Viper, så må jeg gjøre alvor av moddingsprosjektet jeg hadde på Thrustmaster F16 FLCS/TQS-settet mitt for å få det fra gameport til USB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Bra Og OM det kommer en Viper, så må jeg gjøre alvor av moddingsprosjektet jeg hadde på Thrustmaster F16 FLCS/TQS-settet mitt for å få det fra gameport til USB. mulig jeg kan hjelpe,har ett usb kort som jeg ikke bruker,da jeg har ekte F-16 flcs/tqs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Coretex har faktisk jobbet med dette i nærmere 3 år, hvis jeg husker riktig. Det går sakte, men ser nå utrolig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Leste at programmereren deres ble med i teamet i fjor, så regnet med at de ikke fikk gjort så mye før den tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Snart kommer tiden hvor vFlying Jokers kan tilby mange "avhoppere" fra FSX flere opplæringstilbud i DCS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Du kan drømme du Jon Jeg vil tippe at vi tidligst ser ED sin Hornet mot slutten av neste år, og EDGE/NTTR i første kvartal 2015. De virket ikke så veldig positive til at de skulle klare å få det ut før nyttår i siste "news letter". Men vi får vel bare kjøpe inn noen flere tuber med tålmodighet og smøre oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.