Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. mai 2014 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2014 Ikke akkurat screenshot men... Vi skulle hatt en egen for fsx/p3d/x-plane and so on videofane også. ;D Screenshot 30 pr sekund blir dette! ;D Uansett, morsom aerobatics med Extra 300 i Bodø under ut og inngående AI traffic. Hva er sjansen for kollisjon, ingen, bare en ekstra utfordring! http://www.youtube.com/watch?v=0Ptnki-OI98 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Pilot skills Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. mai 2014 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2014 Æ tar av meg Furuhatten, her fikk 17.mai en helt ny dimensjon . Imponerende flyvning, men også imponerende innhold i form av grafikk, fin flyt på filmen ( når æ bruker "Fraps" blir det veldig hakkete), og sist men ikke minst, sjokkerende mye AI-trafikk ( hva bruker du til AI ? ). Hipp hipp hurrraaaa !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2014 Takkåtakk folkens! vet ikke om det akkurat er så fantastisk pilotskills da, men jeg gjorde så godt jeg kunne! 8) AI trafikk ja. Det begynte for lenge siden med kjøp av, (hva er det det heter igjen da) kan det være traffic2010 eller noe?!? Som er modifisert en god del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.