Gå til innhold

Extra 300 aerobatics i Bodø


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ikke akkurat screenshot men... Vi skulle hatt en egen for fsx/p3d/x-plane and so on videofane også.  ;D

Screenshot 30 pr sekund blir dette!  ;D

Uansett, morsom aerobatics med Extra 300 i Bodø under ut og inngående AI traffic. Hva er sjansen for kollisjon, ingen, bare en ekstra utfordring!  ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=0Ptnki-OI98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Æ tar av meg Furuhatten,  her fikk 17.mai en helt ny dimensjon  :D .  Imponerende flyvning,  men også imponerende innhold i form av grafikk,  fin flyt på filmen (  når æ bruker "Fraps" blir det veldig hakkete),  og sist men ikke minst,  sjokkerende mye AI-trafikk  (  hva bruker du til AI ? ).  Hipp hipp hurrraaaa !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk folkens!  :) vet ikke om det akkurat er så fantastisk pilotskills da, men jeg gjorde så godt jeg kunne!  8)

AI trafikk ja. Det begynte for lenge siden med kjøp av, (hva er det det heter igjen da) kan det være traffic2010 eller noe?!? Som er modifisert en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...