Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. mars 2014 Skrevet 9. mars 2014 År og dag siden jeg trillet PMDG sin 737 ut av hangaren men idag fikk jeg lyst til å prøve en tur igjen. For en som er vant med gamle Warbirds er det litt av ei omstilling å hoppe inn i denne saken men vi får se hva vi husker. Ble så opptatt av å fyre opp dette beistet at jeg glemte totalt å ta bilder før jeg var underveis. Turen i dag går fra Bergen til Oslo via utdaterte Sid/Stars som jeg fant igjen etter å ha rista liv i FS Commander. Etter en del plunder og heft med å få lagt ruta og alt annet inn i FMC var det endelig luft under vingene. Det er jo hæren sprette meg 200 000 knotter og knapper i denne maskina og det er sikkert en diger haug jeg har glemt men maskina flyr da dit jeg vil i den farten jeg ønsker og i riktig høyde så da får man være noenlunde fornøyd. Etter en begivenhetsløs tur over fjellet er det på tide å felle ut stettene og line seg inn på RW01R Gmoen. Skal lure på om jeg har gjort alt riktig slik at denne doningen lander av seg selv? Det gjør den smørmykt sånn omtrent på linja gitt. Dæven jeg må være god?? Der var vi på gate med strøm og div tilkoblet. Meget fin modell og artig å ta seg en tur i ny og ne men nå føler jeg for å fyre opp en dugelig stempelmotor her for å riste av seg denne kvitskjorta med paljetter som jeg føler har sneket seg på. En oljete twistdott kjeledress og gromme lyder passer meg bedre kjenner jeg men nå har jeg da tatt årets tur i denne også. Håper ikke Ernst kaster meg ut av Warbird klubben etter denne tråden? ;D Siter
Eigil Mjåvatn Skrevet 9. mars 2014 Skrevet 9. mars 2014 Hei Øyvind. Skal ikke si det bort, men dette syns jeg var et morsomt innlegg med fine illustrasjoner. ;D Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2014 Premium Medlem Skrevet 9. mars 2014 Morsomt....?!, det er jo direkte tragisk. Her nyter jeg hvilesøndagen med å temme ville Mustanger, aner fred å fordragelighet, og så blir jeg konfrontert med et sånt sviiik Hadde du enda vært passsasssjeeer, men å ta over styringen ?? Her syndes det mot alle paragrafer i warbirdklubben, det hadde vært bedre om du rodde fra Mjøsbygda til Bergen. Nei her må det ryddes opp i rekkene Ellers var det jo sjenerende fine bilder, og alle innslag er bedre enn ingen innslag ;D Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Skrevet 9. mars 2014 He he. Venta den reaksjonen der Ernst. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Skrevet 9. mars 2014 Fanken ikke lett å svare på Tapatalk. Bare en tiendedel av meldinga som vises. Øyvind's iPhone Tapatalk Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. mars 2014 Premium Medlem Skrevet 9. mars 2014 Hehe, morsomme kommentarer til en finfin bildeserie! ;D Dere må slutte å fornærme hverandre slik! ;D : Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Skrevet 10. mars 2014 He he. Ingen fare Kjetil. Litt godlynt mobbing tåler de fleste håper jeg? Det jeg skulle skrive på Tapatalken Ernie. Etter denne turen her så skal alt som startes i simmen ha flerfoldige diiiigre sylindre og gå på høyoktan fuel. Skal det være parafin inni bildet er setene begrenset til max 2 stk i tallet. Håper det høres bedre ut? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. mars 2014 Premium Medlem Skrevet 10. mars 2014 ;D det høres bedre ut Øyvind ;D . Nå håper jeg ikke vår erting fører til at andre føler seg diskvalifisert fra forumet ??? Gode screenshots og ditto historier er alltid velkommen, enten det handler om passasjerfly, småfly, heftige warbirds eller mer godslige varianter av flyvende materiell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.