Gå til innhold

Sssjjjjjj. Ikke si det til noen..


Anbefalte innlegg

År og dag siden jeg trillet PMDG sin 737 ut av hangaren men idag fikk jeg lyst til å prøve en tur igjen.

For en som er vant med gamle Warbirds er det litt av ei omstilling å hoppe inn i denne saken men vi får se hva vi husker.

Ble så opptatt av å fyre opp dette beistet at jeg glemte totalt å ta bilder før jeg var underveis.

Turen i dag går fra Bergen til Oslo via utdaterte Sid/Stars som jeg fant igjen etter å ha rista liv i FS Commander.

 

 

siKgxWL.jpg

 

Etter en del plunder og heft med å få lagt ruta og alt annet inn i FMC var det endelig luft under vingene.

 

EGjoZ0P.jpg

 

Det er jo hæren sprette meg 200 000 knotter og knapper i denne maskina og det er sikkert en diger haug jeg har glemt men maskina flyr da dit jeg vil i den farten jeg ønsker og i riktig høyde så da får man være noenlunde fornøyd.

 

6h7X4Sg.jpg

 

Etter en begivenhetsløs tur over fjellet er det på tide å felle ut stettene og line seg inn på RW01R Gmoen.

 

ioiGFEy.jpg

 

Skal lure på om jeg har gjort alt riktig slik at denne doningen lander av seg selv?

 

meAxdp9.jpg

 

Det gjør den smørmykt sånn omtrent på linja gitt.

Dæven jeg må være god??  :o

 

cPpQCnv.jpg

 

Der var vi på gate med strøm og div tilkoblet.

 

Meget fin modell og artig å ta seg en tur i ny og ne men nå føler jeg for å fyre opp en dugelig stempelmotor her for å riste av seg denne kvitskjorta med paljetter som jeg føler har sneket seg på.

En oljete twistdott kjeledress og gromme lyder passer meg bedre kjenner jeg men nå har jeg da tatt årets tur i denne også.

 

Håper ikke Ernst kaster meg ut av Warbird klubben etter denne tråden?  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Morsomt....?!,  det er jo direkte tragisk.  Her nyter jeg hvilesøndagen med å temme ville Mustanger,  aner fred å fordragelighet,  og så blir jeg konfrontert med et sånt sviiik  :o 

Hadde du enda vært passsasssjeeer,  men å ta over styringen ??  Her syndes det mot alle paragrafer i warbirdklubben,  det hadde vært bedre om du rodde fra Mjøsbygda til Bergen. Nei her må det ryddes opp i rekkene  >:(  Ellers var det jo sjenerende fine bilder,  og alle innslag er bedre enn ingen innslag  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Ingen fare Kjetil.

Litt godlynt mobbing tåler de fleste håper jeg?

 

Det jeg skulle skrive på Tapatalken Ernie.

Etter denne turen her så skal alt som startes i simmen ha flerfoldige diiiigre sylindre og gå på høyoktan fuel.

Skal det være parafin inni bildet er setene begrenset til max 2 stk i tallet.

Håper det høres bedre ut?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

;D  det høres bedre ut Øyvind  ;D  .  Nå håper jeg ikke vår erting fører til at andre føler seg diskvalifisert fra forumet  ???  Gode screenshots og ditto historier er alltid velkommen,  enten det handler om passasjerfly,  småfly,  heftige warbirds eller mer godslige varianter av flyvende materiell  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...