Gå til innhold

Forflytning med stil .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Fra den tiden amerikanske biler var store flak med svære motorer.  Å kjøre bil eller forflytte seg med fly skulle gjøres med stil  8) .  Cessna 195 er luftens Cadillac,  og man kan få sterke vibrasjoner av mindre.  Alabeo har igjen lykkes med å lage et visuelt smykke som jeg bare MÅTTE ha i hangaren min,  og hvis jeg ikke har det travelt,  blir dette førsteprio til søndagsflyvning.  Lydkvaliteten er absolutt stjernemotor ved lavt turtall,  men noe tvilsom med høyere turtall.  Flyfeelingen er av den mer lettvinte slaget,  men så er Cessna 195 ikke beregnet for acroflyvning.

 

ce1.jpg

 

ce2.jpg

 

ce3.jpg

 

ce4.jpg

 

ce5.jpg

 

ce6.jpg

 

ce7.jpg

 

Og Alabeo har forstått hvor framtiden ligger, de har egen installer for P3D2  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Og da fant jeg yndlingsfargene på doningen,  pluss at æ byttet lydfilene med det fantastiske stjernemotor-drønnet fra AN-2.  Det ble straks en helt annen feeling å cruise omkring med denne vakre sølvfuglen,  med en stempelmotor som gir gjenklang mellom fjellene.  Omtrent som å høre Widerøes Singel Otter på 60tallet  ;D

 

ny1-1.jpg

 

ny2-1.jpg

 

ny3.jpg

 

ny4-1.jpg

 

ny5-1.jpg

 

Snart god helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...