Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2014 Fra den tiden amerikanske biler var store flak med svære motorer. Å kjøre bil eller forflytte seg med fly skulle gjøres med stil 8) . Cessna 195 er luftens Cadillac, og man kan få sterke vibrasjoner av mindre. Alabeo har igjen lykkes med å lage et visuelt smykke som jeg bare MÅTTE ha i hangaren min, og hvis jeg ikke har det travelt, blir dette førsteprio til søndagsflyvning. Lydkvaliteten er absolutt stjernemotor ved lavt turtall, men noe tvilsom med høyere turtall. Flyfeelingen er av den mer lettvinte slaget, men så er Cessna 195 ikke beregnet for acroflyvning. Og Alabeo har forstått hvor framtiden ligger, de har egen installer for P3D2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ah! Nå vet jeg hva jeg skal bruke helga til. Takk for tipset Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hvordan er den å lande? Originalen skal jo være heller tricky å lande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2014 Omtrent som en Cessna 172 ;D , Det er neppe forsøkt å gjenskape den helt store realismen i flyegenskapene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hehe, Ok! C172 lander seg jo omtrent selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2014 Nydelig fly! Så Cessna 195 i en episode av The Aviators på discovery for ikke lenge siden. Han brukte flyet som turfly til seg og familien fremdeles. En klassiker dette flyet! Kjempefine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2014 Og da fant jeg yndlingsfargene på doningen, pluss at æ byttet lydfilene med det fantastiske stjernemotor-drønnet fra AN-2. Det ble straks en helt annen feeling å cruise omkring med denne vakre sølvfuglen, med en stempelmotor som gir gjenklang mellom fjellene. Omtrent som å høre Widerøes Singel Otter på 60tallet ;D Snart god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2014 Jupp! Å i hælga blir det simming! Masse dårlig vær meldt her i Trøndelag, fint vær ute til å være inne i! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.