Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2014 Å kjøre buss er ikke min greie, men denne råtassen er airliners svar på Starfighter, så her måtte æ gjøre unntak. Har alltid ment at MetrolinerIII har noe spesielt over seg, og i min forskrudde verden snakker vi sexappeal . Attpåtil var Pasi så generøs å male modellen i fargene til AirNorway, så da var det bare å spenne på seg setebeltene og klarere for take off. Signet et tur mellom Bergen og Oslo, og brukte denne stunden på å bli litt kjent med flyet. Må innrømme at den ble håndfløyet mesteparten av veien, og at æ har et stykke å gå for å ratte Metroliner`n etter boka. Likevel ga den et solid inntrykk, og æ synes Razbam har laget en meget bra modell. Litt merkelig at ikke flere har fattet interesse for denne, men kanskje har det vært for mange godbiter å velge blant i denne kategorien...... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Flere bilder fra cockpit, pleeze? For min del så synes jeg at interiøret i flyene er mest interessant. Altså: mye "knapp-ologi". Fant litt på http://www.razbamsims.com men bildene der var mørke og ikke så bra som dine, EKF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2014 Råskarpe bilder du leverer gitt! Again...! Var det ikke no snakk her i en tidligere screenhot tråd at metrolineren ikke akkurat er "vakker"?! ;D Uansett, bildene dine Ernst gjør den vakker på sin egen måte uansett! Nicely done! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2014 Takker for det, joda det var NOEN som sa den ikke var vakker ??? Jeg synes jo heller ikke den er så himla vakker, men rettåslett rålekker 8) . Det oser litt warbird over den, som et lite hint til passasjerene, om at her gjelder ikke vanlig komfort, men mer i retning "one hell of a ride" ;D Her et par til sjåtts, cold and dark på Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2014 ;D ;D ;D Den cockpiten er iallefall grisebra laga da! Men er denne særlig grei å trimme for håndratting da? Regner med den trenger konstant oppmerksomhet, da den er ganske rask...? : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Gulli Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Enda noe man må ha*sukk*. P3Dv2 dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2014 P3Dv2 ja, og den oppfører seg veldig bra i manuell håndflyvning . Ikke noe problem å trimme, veldig stødig i lufta, men kan også manøvreres elegant ned på vanskelige innflyvninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Lun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Fine bilder. Stilig fly og! Hvem er mannen bak den lekre painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2014 Painten er av Pasi Jorgensen, kunstner og mirakelmann innen FS, mangeårig veteran i vårt forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.