Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ok overskrifta rima men kanskje bildene faller i smak istedet? : Ernst lurte meg til å kjøpe denne og etter jeg hadde gjort det så finner jeg ut at den er kun til FSX.. Det går jo ikke an å kjøpe fly idag som går kun til gamlesimmen, så etter litt fomling så var alt i orden i Prepar. Tok en luftetur for å leite etter Ernie rundt Bodø- Må inrømme at jeg ikke likte dette flyet noe særlig til å begynne med men nå etter å ha fått noen turer i det så gliser jeg mere og mere. Det er ett dugelig dråg å få i lufta og ikke noe særlig bedre når man skal lande men når man først er i lufta så er det en drøm. Spesielt og uvant men moro, det blir nok endel turer i denna karen her ja. Håper dere likte bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Knutsen Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Nice :) . Flotte skygger rundt maskinen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2014 Dåkker e rå, både du Øyvind og Dora`en ;D . Det var virkelig flott å få den i P3 !! Pga mye bedre flyt og finere grafikk, så føles det som nesten som den oppfører seg enda mer realistisk i P . Tusen takk for innsatsen, no skal æ til værs ;D . Hærlig å få tilbake skyggevirkningen i VC . Fantastisk lyd fra motoren i ekstern view. Bedre flyt gir enda bedre kontroll i avanserte manøvrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 He he. Bare hyggelig Ernst. Kos deg. Øyvind's iPhone Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2014 Sykt bra folkens! Effektene i cocpit med skygger er uslåelig med p3dv2 altså. Setter følelsen av tilstedeværelse til et nytt nivå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.