Gå til innhold

Krigersk julegave


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Kanskje ikke det man forbinder med julestemning,  men æ ble i hvertfall i GOD stemning  ::) .  Nyheten tikket inn på julemorgenen,  Classic Hangar hadde lagt sin nyeste kreasjon under juletreet,  FW 190-Ta 152 !  Dette er den tredje varianten av serien om FW-190,  og hittil deres desidert beste modell.  Hele serien har vært i topp kvalitet,  men i takt med mulighetene, har kvaliteten blitt tilsvarende bedre.  Ta-152 er mer som prototyper å regne,  og rakk ikke å gjøre nevneverdig innsats i WW2,  men viser med all tydelighet hvor langt Kurt Tank klarte å tyne et vellykket design.  Modellen flyr himmelsk bra,  har skikkelig grom motorlyd og utseendemessig til å få gåsehud av.  Mens julemusikken strømmet fra radioen,  klarte æ uten problem å utsette julefeiringen noen timer....... ,  fortsatt God Jul  ;D

 

97nLc2M.jpg

 

KGP08es.jpg

 

9PV1vX7.jpg

 

phSMCWL.jpg

 

x2g0qWd.jpg

 

Ft8WJqt.jpg

 

DBRBwLv.jpg

Heldigvis hadde æ fortsatt FSX intakt,  for æ klarte ikke å installere herligheten i P3Dv2 .

Uansett var handelen verdt de euro den kostet,  og æ skal nok får den over i nysimmen etter hvert.

I mellomtiden var det absolutt ingen nedtur å fly Ta-152 i FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetu dette var spennende saker på jule formiddagen.

Godt man har noen dager fri nå så man får treska igjennom alt det nye som stadig vekk dukker opp og ikke minst prøve å bli kvitt noen småleifer fra ny simmen.

 

Som vanlig spenstige bilder ifra Bodø kanten selv om jeg akkurat fikk meldinger om det var lite julestemning der oppe på grunn av været.  :o

Heller ikke her er det spesielt bra julevær. Det bøtter ned er grått og stusselig og av en eller annen grunn så blåser det faktisk her på innlandet også. Ikke bra.

 

Du får glefse i deg julemiddagen Ernst og fortsette med å skape nydelige screenies.

 

Riktig God Jul.

 

Ps. Appropo julemusikk.

Fant igjen denne heromdagen. Akkurat min smak. Nydelig stemme og ikke minst litt gitar. Noe dårlig kvalitet på videoen men håper dere liker den.

Den får ihvertfall meg i julestemning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelig julemusikk og hilsen Øyvind  :P ,  og ja,  det er ikke mye å gjøre utendørs i Bodø-traktene akkurat nå,  så æ rekker et par prøveturer til,  før æ må krype inn i "finstasen"  ;D .  God Jul tilbake til deg og familien  :)

 

Andrew,  klart swastikaen skulle ha vært på halen,  men av hensyn til hårsåre kunder er den foreløpig utelatt.  Skal se om æ klarer å overføre "ekstratillegget" fra de andre Wulferne i hangaren.  Ellers ville æ uansett ha flydd denne modellen om den så var rosemalt med blonder på flapsen  ;D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelig julemusikk og hilsen Øyvind  :P ,  og ja,  det er ikke mye å gjøre utendørs i Bodø-traktene akkurat nå,  så æ rekker et par prøveturer til,  før æ må krype inn i "finstasen"  ;D .  God Jul tilbake til deg og familien  :)

 

Andrew,  klart swastikaen skulle ha vært på halen,  men av hensyn til hårsåre kunder er den foreløpig utelatt.  Skal se om æ klarer å overføre "ekstratillegget" fra de andre Wulferne i hangaren.  Ellers ville æ uansett ha flydd denne modellen om den så var rosemalt med blonder på flapsen  ;D .

 

I det minste, når jeg kjøper mine die-cast 1:72 modeller, er swastika på halen; man må bare ta bort en teip som dekker dette, på grunn av sure mennesker som forlengst burde vært utdødd. Herregud hvor lenge skal vi terpe på gamme dritt?? Stable vekk alle de der surissene og gi oss yngre en sjangse til å glede oss over historien, eller sørge over den, men spar meg for kamuflasjen. Det blir for dumt! Jeg er oppegående nok til at jeg innser ingen andre skal moderere min historie! Den leser jeg selv, på min måte, takk!

 

:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...