Gå til innhold

Røros Update


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått bort de stygge autogen broene, laget ferdig alle seasons (laang vinter), og peiset inn diverse veggitasjon :grin:. Bror Inge sine flotte modeller er også på plass...kommer med ny screenie litt senere. Blend med FTX Global er bortimot sømløs, og jeg gjør derfor ikke noe mer tuning før vi har FTX Norway South i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare jeg som er treg da, flott :grin:

 

Foto inkludert grønnske & alle seasons er straks ferdig. Modellene ville jeg kun ha for min egen del. Er moro å se en liten klynge med bygg på apron, selv om ikke alt er ferdig. Jeg skal holde zoomen unna til du har slått inn de siste spikrene :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørosbildet gikk rett i boksen på første forsøket. Hvilket fikk meg til å beslutte å ikke røre det mer, men heller fortsette med årstidene. Fytti katta enro er ikke langt unna enva, men likevel må jeg plusse på med fire måneder ekstra vinter. Er ikke bare å lage et fotoscenery. Man må teste det måned for måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...