Andrew Thomsen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Da har jeg fått bort de stygge autogen broene, laget ferdig alle seasons (laang vinter), og peiset inn diverse veggitasjon :grin:. Bror Inge sine flotte modeller er også på plass...kommer med ny screenie litt senere. Blend med FTX Global er bortimot sømløs, og jeg gjør derfor ikke noe mer tuning før vi har FTX Norway South i boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bror Inge Skipperstøen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Andrew!!!!!!!! nå ble jeg livredd....de modellene du har der er ikke mere en ca 40% ferdige........har vært så opptatt med fotoscenery så har ikke fått startet 3dmaxen men nå får jeg skjerpe meg å få de bygga ferdige,,Røros ser jammen bra ut på det bilde her..good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Ikke bare jeg som er treg da, flott :grin: Foto inkludert grønnske & alle seasons er straks ferdig. Modellene ville jeg kun ha for min egen del. Er moro å se en liten klynge med bygg på apron, selv om ikke alt er ferdig. Jeg skal holde zoomen unna til du har slått inn de siste spikrene :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Meget bra!! Og blendingen ser helt perfekt ut! Håper bare at Orbx nå gjør en ekstra innsats med Norway South. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Rørosbildet gikk rett i boksen på første forsøket. Hvilket fikk meg til å beslutte å ikke røre det mer, men heller fortsette med årstidene. Fytti katta enro er ikke langt unna enva, men likevel må jeg plusse på med fire måneder ekstra vinter. Er ikke bare å lage et fotoscenery. Man må teste det måned for måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Lang vinter på Røros? Snør sånn i oktober og borte i april Veldig bra!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Her får du vinter fra 1 okt til 31 mai, så da får du bare smøre skia til 17, mai toget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 I realiteten oktober - april Reidar, men det nytter ikke å krangle med FS sine seasons, så vinteren blir som Jan sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.