O85_ Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Til de av dere som ikke fikk med seg reportasjen av Kjetil Mathisens B737 simulator i dagens VG (24.08.2013), så finner dere artikkelen her. Side1 Side 2 Artikkelen med video ligger nå også her Vg.no Litt overaskende at dette ikke var nevnt her på fora tidligere :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Noen som får sett videoen? Jeg kjøpte nettopp en ukes tilgang på VG+, men når jeg klikker på videoen sendes jeg hit og får feilmeldingen: "Dette innholdet er kun tilgjengelig gjennom VG+". Jeg er logget inn med min SPiD-konto, og artikkelen får jeg lest. Edit: funket på mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hey folkens Var noen veldig hyggelige reportere som var innom ja.. Tok de med meg på en flight rundt Gardermoen med omegn på Vatsim. Hehe.. Da vi var kommet oss opp i lufta, så ville jo selvfølgelig reporteren ta over kontrollene.. Plutselig ser vi en kar på finale inn til 01R, å da skulle jo selvfølgelig reporteren fly beint mot motkommende fly for å ta en nærmere titt Men tårn kontrollen var veldig greie med oss å ga oss veldig slakke tøyler Takk skal du ha.. Er ikke sikker på hvem det var som satt kontroll på både ENGM TWR og ENOS CTR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Stilig! Saken ligger nå også på nett (hvor Kjetil for anledningen heter Kjell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 For min del - har ingen problemer med denne videoen på www.vg.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Flott sim! Fantastisk kult at folk bygger slikt! Må jo være den ultimate flightsim opplevelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Colliander Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Herlig simulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det var meg som satt Oslo :-D Begynte å lure litt når du svinga midt imot inbound traffik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Haha.. Takk Daniel for at du gjorde intervjuet komplett.. De var så gapende imponert over det vi holder på med på Vatsim. Det er tydelig at det er mange der ute som skulle ønske de hadde en hobby som det vi har, men som dessverre ikke vet om alle de muligheter vi benytter oss av engang. Håper å se så mange som mulig av dere på FLG i september. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.