Gå til innhold

En fin dag ved Molde


Anbefalte innlegg

Jeg har ventet i mange, mange år på anledning til fotscenery. Når en først har funnet metoden og adjustment layers for seasons, går det kjapt unna. Jeg har alltid likt denne flyplassen, med flott landskap og interessante approacher. Men la meg helst slippe real-life flighter med WIF over romsdalsfjella. Magan liker ikke den turen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er null bilder av bygninger å få tak i, må nok Torp fortsette å samle støv på hylla. Ikke det at jeg har planer om å lage alle bygg til alle flyplasser (aldri i livet!), men kunne tenke meg en WIF hangar og litt til på Torp, men uten skikkelige bilder, gjøres intet. Jeg har faktisk vurdert å nedlegge Torp som prosjekt, i likhet med ENSN (der et annet scenery heldigvis overtok).

 

Poenget her er at man lager ikke "bare" et scenery ut av intet. Skal sceneryet krydres med 3D modeller, må de ha texturer, og det er ikke noe man bare tar rett ut av lufta liksom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ådne Skaar

Trodde noen holdt på med å lage terminalen til Torp her inne. Det så i alle fall ut til at det var noen bilder på den modellen. Men noen er vel ikke i nærheten av nok... Ville også trodd at det er ganske mange som har mulighet til å få tatt noen bilder, i og med at det ligger en flyskole der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...