Roy Ekeblad Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Eeeehhh....Mitt Romney, Skjønner ikke hvorfor flyvinduer ikke kan åpnes???? http://www.dagbladet.no/2012/09/25/nyheter/utenriks/mitt_romney/presidentkampanje/nodlanding/23571060/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva er mer skremmende: 1: At han ikke forstår hva som ville skje om noen åpner et vindu på 33000 fot? 2: Han har en mulighet for å bli USA's neste president? Jeg vet hva mitt valg blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 hmmm....nei jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke kan åpnes. kan det ha noe med fare for trykkfall i kabin kanskje?? finnes det dummere folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Vel, man har da alltid Sarah Palin, Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ikke jeg eller.. Skulle gjerne luftet litt når man sitter der oppe! Det der er sånn Stoltenberg kunne spurt om det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 La han få et slikt fly som man KAN åpne vinduene, så kan jo han bare sitte der i trekket, og tenke over hvor smart han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Og så vil han atpåtil kunne åpne vinduene når det brenner. Jo takk... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 når jeg var liten så lærte jeg på barneskolen at man må lukke vinduer og dører når det bryter ut brann slik at brannen ikke får oksygen. jaggu barn er smartere enn denne politikeren:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Vel.. nå har vel tilogmed reporteren som skrev dette innrømmet at det var en spøk :-) Men man kan jo aldri vite... http://nymag.com/daily/intel/2012/09/mitt-romney-joke-joking-airplane-windows.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.