Gå til innhold

Rødt hvit og blått snart 17 mai.


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Helt enig Geir.

Men jeg må si denne painten er jaggu rar gitt.

Første gangen jeg så den så rynka jeg kraftig på nesa.

Nemmen fysh. Var vel første kommentaren.

Etter å ha studert den noen få ganger begynte øyebryna og heve seg.

Nå etter å ha sett en haug med bilder og videoer av den finner jeg den Nydelig.

Det er noe med sammensetninga av rødt hvitt blått for ikke å glemme cromen under jeg synes passer utrolig bra på ei slik maskin.

 

Glimrende video. Kjør gjerne på med flere hvis det finnes..

 

Happy 17`ne heile gjengen. Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind; Du er ikke alene om den oppfatningen. Da jeg så det første bildet av henne tenkte jeg at dette så jo ikke ut i månelys. Da jeg så fikk se henne fly på Kjeller ble inntrykket fort mye bedre, jeg syns fortsatt at de nederlandske, belgiske og tyrkiske demo-maskinene ser bedre ut, men hun er slett ikke så gærn som førsteinntrykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ække alle damer som er pene første gangen, det er i tilfelle om man har drukket. Men når du får hvert litt sammen med dama, er hun faktisk både sexy, sensuell og man blir blank i blikket når dun danser rundt og det i edru tilstand.....nei møt opp på Kjeller forlkens 3 juni, det blir tidenes flyshow på østlandet belive me........god nasjonal dag store som små. Goffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...