Benjamin Hennes Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei! Det er blitt laget en ny paint til Aerosoft sin F-16 med den nye painten som ble vist fram på Kjevik i helgen. Pasi som står bak denne her fortjener en stor takk! Painten er dekorert med ett norsk flagg. Enjoy! Fikk denne i forgårs, men da manglet den skriften på halefinnene. Her fra gårsdagens økt sammen med Andreas Nærbø på MP server (Han hadde nettrøbbel så det gikk ikke så bra) Er ikke noe erfaren F-16 pilot, så dere trenger ikke å bry dere om Master Caution lampa (+ Maaange andre ting) Håper det falt i smak hos dere som liker sånt som dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Noen flere screens fra formasjon med Øyvind fra Kjeller! Kan være det kommer flere i denne tråden, så stay tuned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hadde ikke hatt noe imot og hatt den simmen din nei, Benjamin Utrolig flotte og skarpe bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fine bilder Benjamin REX innstillingene dine var utrolig realistiske! Hva bruker du for bakketexturer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvilket scenery er det på de siste bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det er Kjeller med flyshow pakke :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Hei igjen! Bakketeksturer er default FSX med NSX_II og alt annet til Norge. 4 bilder til fra dagens morro! Inbound Oslo. På vei til Bergen. Lys i VC må man alltids ha om kvelden Og ett siste fra en liten kosetur på senkvelden God natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Stilig dette! Men pirke-pirke litt (siden det tross alt er dette jeg driver med) flyet flyr uten missil på wingtip, kun launchere. Aner ikke om det har med modellen, oppsettet eller painten å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Mener å huske at det ikke er noen "clean" MLU-modell. Det nærmeste man kommer er "demo"-modellen, med Smokewinders, som er den som er brukt her. Hadde dog vært kult om Eskil hadde brukt Smokewinders i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 hvor får jeg tak i painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 fant den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Pasi har laget denne, og her er downloadlink http://www.mediafire.com/download.php?g7qcuh9ht54bmgv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Finnes det Kjeller secenryet med airshow noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 nei men du kan lett lage det med instant scenery som du kan få kjøpt hos flight1 jeg har med publikum og statiske fly og div annet morro på mitt kjeller scenery. den fikk visstnok en renovering med instant scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hei Er det mulig å få den texturen her til fs2004? PS: kjempefin paint!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Finnes Aerosoft sin F-16 til FS2004?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Nei tror ikke det, men om det var mulig og for eksempel endre den til viper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det går nok ikke. Du må ha det rette flyet og paintkitet til det. Skal det lages noe til FS2004 må du nok sette igang å lage noe sjøl, hvis ikke det finnes noen der ute som kan lage det for deg, som fortsatt bruker FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei er det mulig å få Kjeller i flyshow utgave bor rett ved kjeller, og har alltid likt flydagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Sitter du fortsatt med FS2004? Sceneriet er for FSX og Kjeller pakka ligger inne i Norske GA flyplasser 2.75 som du finner link til her inne på fora. Flyshowpakka er det Pasi som har laget og jeg vet ikke om den ligger ute offentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 nei, kjøper ny pc til helga med 24" benq, gtx 770,17 prossesor og 16 gb ram så jeg har lastet ned fsx for å bli vant til spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 så jeg har lastet ned fsx for å bli vant til spillet. Viste ikke at FSX fantes som download :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg laster ned så mye addons så jeg er blitt vant til det, mente selvsagt installert fra cd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 kan noen gi download link til kjeller sceneryet please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 http://flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/1221.html There you go Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Mortvedt Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.