Andrew Thomsen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Ifølge Thomas er de back in business nå, og sånn blir det også i AoN. Ser ingen vits i å ha et tomt område frem til den nye, stygge piren er på plass. Jeg kommer ikke til å gjengi noen mellomstadier, annet enn en tilpasning til Werner sin pir. Så vil T2 innland komme når den er i bruk, og til slutt ny pir nord...når den er i bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Flott Visste ikke at de hadde montert gatene igjen, da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tror ikke midlertidig fjerning av gate 24-26-28 hadde noe med ny pir å gjøre. Var vel heller arbeid nedover i bakken som foregikk, om jeg ikke er helt på bærtur. Har ellers flydd gjennom terminalen på langs :grin:, så da er den crashfree. Lysmaster må den enkelte fremdeles passe seg for. Så har de også en "normal" crashbox. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Et vinterbilde fra Værnes. Tårnet er halvt NA, halvt AoN. Litt småplukk gjenstår, og så er det tilbake til terminalen, bytte av textur på flysiden, mer detaljer på gater, etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Vakkert Andrew. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.