Daniel Klepp Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det blir Gardermoen Stavanger komande Onsdag, men det trengs ATC! Sett dykk opp i tråden her: http://forum.vatsim-scandinavia.org/index.php?/topic/674-norway-online-day-atc-staffing/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Har tatt over ansvaret for Online-dagen, så alle henvendelser ang. dette til meg Tar ein liten diskusjon på om vi skal ta sommarferie etter den 20. og kva vi skal staffe opp, inne på vatsca-forumet! Kom med innspel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Onlinedagen imorgon (Gardermoen & Sola) er annonsert. Men vi treng forstatt nokon på Sola Tower Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Vi mangler Oslo Approach til førstkommende onsdag, håper noen har muligheten til å ta den Ellers kan det nevnes at det er utsjekk på Copenhagen Control, og trening på Kjevik Tower under Norway Online Day på onsdag. Ligger også staffing-lister for noen uker fremover, så det er bare å signe seg opp Og det er da hovedsaklig Gardermoen som blir staffet opp nå gjennom sommerferien Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Moen tar ENOS og eg tar APP, men vi manglar noken på TWR ikveld! Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 kan stille jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Da er det lagt ut nye staffing-lister for August, så bare å signe seg opp om du har mulighet til å være med Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er klart for bemanning av Oslo ATCC og Gardermoen ikveld også! 19-22 lokal tid! Det ryktes at Stavanger ATCC og evt Bodø ATCC også blir på. Kom å fly ikveld, og marker starten på flyhøsten 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ryktesprederne burde absolutt booke også isåfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er fortsatt berre rykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da er det klart for nok en Online Dag folkens! Foreløpig så har vi Kjevik TWR (trening Daniel Gelber), Gardermoen TWR (trening Martin Jacobsen) i tillegg til Oslo ACC (Daniel Larsen). Satser på at noen stiller opp som Oslo APP i kveld også! Velkommen til Oslo AoR mellom 19-22 lokal tid! Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 vel da har jeg kuppet tråden tilbake forsøker en ny vri og den siste onsdagen i mnd blir det en helt ny vri på dette! heng dere med her. NB! ikke skriv posisjon. kun når du kan bidra og hva du er rated for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 2-3 fler atc er ønskelig for førstkommende onsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Unable desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 5 timer frist for å hive seg med førstkommende onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ja det er jo forbudt å logge seg på impulsivt når man oppdager at man har anledning :whistle: Kan som vanlig ikke si at på Onsdag kan/skal jeg sitte, så vi får se. På tide å bryte sirkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg har ett ønske å sitte selv, men det spørs om jeg får tid. Hvis jeg får tid så blir jeg ihvertfall å se på onsdag, enten som TWR eller som pilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nei det er selvfølgelig ingenting som er forbudt. Men om man kan si nå at en er tigjengelig og lysten på å bidra kan event annonseres i v-route med eller uten regional. Med for få påmeldte er det ikke anledning til å annonsere ut noe vi kanskje ikke fikser å gi pilotene. og et annet scenario: om "Per Hansen" tildeles/booker ENGM_TWR og det ikke ligger ann til underliggende ville det kanskje vært ukult for han om noen logget rett inn på GND ved eventstart som da tar 70% av arbeidsoppgavene til twr. derfor tilhenger av å logge inn som obs og kordinere(den svenske måten, men det er en annen diskusjon som har funnet sted på vaccsca-forumet) selvom jeg vet enkelte har opplevd dette som et "problem". f.eks! men jeg tar en gjennomgang av de tråden ved midnatt for å se hva som kan annonseres. v-route bruker jo gjerne en dag eller to på å moderere events Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Studenten min og jeg er online i Bergen selv om det ikke ble noe event i dag. Kan ikke folket ta seg en tur til eller fra BGO for det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 19. er det ledig plass på engm-app firts book first serve. 26. samme gjelder for entc/app event enbd-ctr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Vi gjør noe helt annet på onsdag. vi legger opp til flygning mellom Tromsø og Svalbard folkens. God tur nord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Artig med litt trafikk oppe i Svalbard-området gitt! (litt juksetitting etter at alt var sendt over til Longyear Information :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Nice one Har ikke vært ved pcen i kveld men ser ut som det har vært bra besøkt til å være langt nord og vekk fra kontinentet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Joda, det var artig det her! Men nokon øydelegg sjølvsagt ved ikkje vite kvar dei er eller kvar dei skal. Og som ikkje les approach-kart. Fint når du sitt i blinde som AFIS uten radar Men vil skryte likevel fordi stort sett alle hadde god kontroll på å fly ILS via ISD og rappoerterte det dei skulle. Så det var morsomt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Men nokon øydelegg sjølvsagt ved ikkje vite kvar dei er eller kvar dei skal. Og som ikkje les approach-kart. 200kt på final.. Trengte egentlig ikke en slow approach i går jeg, da.. :grin: Men dette likte jeg veldig godt! God variasjon i norsk "farluft"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 It`s on tonight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kryptisk fra Grønnmyr, men regner med vi har event i kveld da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 ja men ENVA, ENBR og ENGM annonsert, to påloggede atc før impulstrening så ble vi tørre i kjeften og utfordret ihvertfall takk for trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.