Gå til innhold

En epoke er over


Bendik

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet, så har DAT tapt anbudet på Florø. Men, Widerøe har garantert et monopoli kun i 4 år, så har vi danskene tilbake. Men, jeg fant ut av at vi kan ikke la DAT som har gitt Florø kjempebra service, bare dra sånn uten videre i det stille. Har derfor laget en liten video, med filmer og bilder på DAT sine flighter t/r Florø. DVS, at alle videoene/bildene enten er en flight fra Florø, ankomst til OSL/BGO eller rett og slett spottervideoer jeg har laget fra FRO. Jeg eier alle filmklipp, og noen av bildene. Resten er © til Firdaposten og SafetyCards.

Håper DAT og ikke minst dere setter pris på denne videoen.

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KaWxj6KC6YM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg aldri har hørt om DAT, men det var jo flotte fargesprakende fly. Logoen minnet meg forresten litt om Helikopter Service's. Eksisterer de enda forresten?

 

Flott video, men musikken var ikke helt etter min smak. Beklager om du også hadde laget den. Slår sikkert an hos mange.

 

Men uansett, alltid trist når flyselskaper forsvinner, og spesielt når andre får monopol på ruter (gjelder vel i alle bransjer/varetyper). Dårlige nyheter for kundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg måtte nesten sjekke litt selv etter at jeg selv spurte, og så dette med CHC. Det var jo bra de fortsatt hadde hovedkvarteret på Sola.

 

Men angående den gamle logoen til HS så var den jo ikke så veldig lik egentlig, så forstår ikke helt hvorfor den minnet meg om det.

 

Men jeg er jo over 40 år. Begynner å bli senil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...