Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei! Fikk akkurat høre at fotoforbudet ved Bodø Lufthavn er opphevet. Kan noen bekrefte at dette stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Var på besøk i tårnet i sommer, og de sa jeg bare skulle knipse i vei. Legger ut bildene nå tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fotoforbudet var gjeldene i september. Ihvertfall på vår side (militær) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Fikk det bekrefta av Vegard Bøthun i Btodø Airshow teamet, fotoforbudet er opphevet. Får ta en tur ut utpå våren da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 MP fortalde meg like før jol at det var fotoforbod, og då var eg på sivil side, ved Widerøehangaren på Langstranda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Vel det at fotoforbudet er opphevet kommer fra Major Vegard Bøthun, pilot på F-16. Har sendt mail til presse og informasjonssjef i 132 Luftving for å få det skriftlig bekreftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ok, eg kjenner til utsagnet frå Vegard, såg det på Facebooksida til Bodø Air Show. Gje beskjed når/dersom du får det bekrefta! Eg kan evt. snakke med nokon kjennsfolk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Avkreftet Hei! Nei, fotoforbudet er ikke opphevet på permanent basis. Fotoforbudet er derimot ikke gjeldende under flyshowhelga, dette gjelder også fredagen. Det er med andre ord lov å ta bilder av fly fredag, lørdag og søndag. Dette er avklart med MP og vakter. Mvh ? Håvard Hvoslef Kvalnes Presse- og informasjonsassistent 132 Luftving, Bodø Hovedflystasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.