Gå til innhold

Iron Mic-forsøk på Gardermoen tower.


Reidar Fredrik Frydenlund

Anbefalte innlegg

Godt jobba av alle som har bidratt til ENGM Iron Mic !

 

Skal en ha trafikk til flyplassene man skal prøve på, så er vel Bergen, Stavanger og Trondheim flyplassene en bør prøve, om en ikke vil ha trafikk da er Røros stedet :/

 

Folk flyr dit de har tenkt seg uansett om det er atc et sted, det er iallefall min erfaring og det er slik jeg også gjør det som pilot. Til det 4 største i Norge så har også det mange VA flyruter som også gjør at flere faktisk vurderer steder dem ikke har flydd til og det er atc der. Røros i så måte er ikke et sted mange ville funnet på å fly til bare for at det er atc der.

 

Vi er i den heldige situasjon at det er bra scenery tilgjengelig for alle de store i Norge, dåg er den nyeste til Flesland og Trondheim (AoN) ikke så godt kjent utover de som vandrer rundt på de norske foraene. Så fram til det blir offisielt opplastet til flightsim.com/avsim what ever, så ville jeg holdt en knapp på Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...