Gå til innhold

Norway onlineday: ENGM-fullstaff vs. landsdeler?


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Hvor er det ønskelig å repetere Norway onlineday.

Skal vi kjøre på MA-airporten Oslo Gardermoen hver gang (og staffe opp nærliggende flyplasser i ENOS sectoren) eller skal vi flytte oss rundt fra landsdel til landsdel med overliggende ACC-position som ENOS, ENSV,ENBD_S og ENBD?

 

Hva er pilotene og ATC`s ønske.

 

Det er vel ganske så sikkert at trafikken kommer lettest til ENGM men om interressen er større for å variere burde vi vel høre på flertallet av våre egne brukere fra pilot og atc siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Werner, jeg vet det. vet ikke akkurat om noen som har peset mer om norsk aktivitet på forumet du viser til enn undertegnede. Men i første omgang spurte jeg om det her fordi det også er interressant å vite hvor pilotene vil ha staffing, de er lite representert på vatsca forumet.

 

for dere som vil diskutere temaet i Vatsim-Scandinavia sitt forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at vi får et nytt og oppdatert FSX scenery for ENBR, og da syns jeg det er en god ide å introdusere det nye scenery med brask og bram i et Norway Online Day event med full bemanning på ENBR og ENSV_CTR.

 

Jeg håper samtidig at mange vil gå over fra FS9 til FSX så ATC får et felles ENBR scenery å forholde seg til i Euroscope. Da kan sektorfilene justeres så de passer med FSX scenery og ikke med FS9 scenery som i dag.

 

Ellers har jeg ingenting mot at vi normalt bemanner ENGM under Norway Online Day.

 

Jens Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vi staffet opp kun Vestlandet, Stavanger og Bergen eller Vestland pluss ENGM?

Har vi nok ATC tilgjengelig for å staffe godt opp i to landsdeler, om vi har nok ATC har vi da nok trafikk til å bli underholdt. Vanskelig å forutsi. Men vi må snart ta et valg om hva vil finne på neste onsdag og igrunn ha en plan fremover i tid for tidsnok få staffet posisjoner og annonsert rikelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om vi ikke blir enige her. Så tar jeg en avgjørelse her og nå!

 

Hvor staffe gardermoen hver uke? Trondheim tror jeg neppe blir noen suksess, men vestlandet blir bra.

 

Neste uke tar vi Bergen flesland og stavanger sola. Ingen Gardermoen som event. Det kan vi ha på "nice to have"-lista.

 

Så neste uke staffer vi Bergen og Stavanger fullt ut ;) Ferdig med den diskusjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...