Gå til innhold

Ryanair til usa


Anders Westlund

Anbefalte innlegg

Tipper det blir mange "nødlandinger" pga blodpropp (pga sitter for lenge i trange seteforhold) eller dehydrering (for lite drikk). Kanskje Ryanair vil kreve erstatninger for disse landinger? Tipper de vil også kreve erstatninger for eksrementer.

Jeg vil i hvertfall ikke ta flere flytimer med Ryanair enn det trengs for å "overleve"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som har vært gjennom førstegangstjeneste i militæret og måttet innrette oss og lære disiplin, er det ikke så ille med RYANAIR ;)

 

Gjør som de ønsker og følg "systemet" - det vil gå deg vel... - hehe.

 

Har fløyet med dem til London et par ganger fra Rygge og det funker helt fint. For den prisen man betaler kommer man faktisk frem i ett stykke. Jeg er 1,92 høy og sliter like mye ombord i Norwegian sine 733 som i RYANAIR's 738....

 

Men, helt til USA - jeg ville nok betale litt mer for å få litt mer benplass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

En ting er og følge regler og ordrer i Forsvaret. En helt annen ting er og bli beordret til både det ene og det andre, og betale for det i dyre dommer... Man forventer en litt annen holdning når man er ute og flyr en når man er i forsvaret, tvunget eller frivillig...

 

Ryanair og lignende selskaper har nok ett stort gjennomtrekk hva gjelder kunder.. Hvor mange er det som egentlig velger og ta dem 2 ganger, eller flere, dersom de behandler sine kunder som noe de bare kan loppe for kroner og ører.. Jeg vet det er beintøft i det markedet, for hvert velykket selskap er det vel 20 som aldri kommer i luften.. Eller som dør en tidlig død... Men selskaper som Ryanair er virkelig "bunnen i tønna" hva gjelder service...

 

Og jeg tror aldri jeg kunne tenkt meg og fly Ryanair hele veien til USA.. Uansett hvor billig de måtte være.. 7-8 timer i lufta i en hermetikkboks er ille nok, når servicen er upåklagelig og man kan strekke på seg litt... (Og jeg blir skikkelig gretten på lange flighter, noe som ofte gjør det til en prøvelse og gå gjennom tollen i mange land)

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...