Terje Tjæreberget Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei Vet ikke om den har vært oppe her , men på avsim: Avsim Denne videoen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dævern , den var rå, den står det respekt av gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har ståpels helt ned på stortåa. Du dæven det her va fint å sjå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 WOW! Jeg hadde ikke sett den før, men det der tror jeg må være den kvalitetsmessig beste FS-video jeg har sett noen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dææææven! Ikke ofte jeg gidder å se hele FS-filmer, men den der så jeg med glede gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Meget bra. Og for en sinnsyk grafikk. Nyyydelig:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teodor Fosdal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 WOW!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har sett ørten hundre flightsimer filmer på youtube, og denne går klart inn på en 1´st plass. Fantastisk! Ikke bare det at grafikken er knall, men hele editeringen var veldig proff...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tjæreberget Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Hei Grafikken er jo helt utrolig, ser på slutten att Rex og FS Global blir brukt. Bruker selv Rex, Gex og Utx. Ser de har FS Global Ultimate her på nettbutikken. Hvis jeg skal bruke den, må jeg da ta vekk ett av de andre addon's(Gex e.l)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ble veldig imponert av denne filmen og det som egentlig fascinerte meg litt mer var at det hele var laget med gode gamle fs9! Fikk lyst å ut å lufte Miragen litt i fs9 nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fin film ja, men den etterbrenneren på Miragene var grusom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.