Gå til innhold

C337 Skymaster


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg har alltid vært imponert over modellene fra CARENADO ,utseendemessig på topp, flyr bra og det har liksom aldri vært noe tull fra den kanten. Likevel har de klart å legge lista enda høyere, og med de to siste modellene (C210 og C337) har det tydelig skjedd noe med flyfeelingen. Flightmodellen er i klasse med det RealAir leverer, og til tross for sylskarpe detaljer merker jeg ingen utslag på frames. Her noen bilder fra deres siste kreasjon C337 Skymaster.

 

sky1-1.jpg

 

sky2-1.jpg

 

sky3-1.jpg

 

sky4b.jpg

 

sky5b.jpg

 

sky5-1.jpg

 

sky6-1.jpg

 

sky7-1.jpg

 

sky8-1.jpg

 

sky9.jpg

 

Det blir nok mye C337 på søndagsturene framover :whistle: . Bunnsolid kvalitet, og beste lydfilene jeg har hørt i denne klassen fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er passende å dra fram en klassiker til å matche klassikeren i bildene.

 

Several planes were running up and waiting to take off, many Cessna's including a 337. With all the students and several similar call signs, the controllers were getting a tad confused. The controller finally asked: "Cessna 123YZ, are you the Skymaster?"

 

A slightly confused voice with an indeterminate accent replied, after a moment, "Well, my instructor says that I am very good, but I do not think that I would yet be considered the 'Skymaster.'"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Several planes were running up and waiting to take off, many Cessna's including a 337. With all the students and several similar call signs, the controllers were getting a tad confused. The controller finally asked: "Cessna 123YZ, are you the Skymaster?"

 

A slightly confused voice with an indeterminate accent replied, after a moment, "Well, my instructor says that I am very good, but I do not think that I would yet be considered the 'Skymaster.'"

 

 

:grin: :grin: :grin: «Liker» knapp please!....

 

Skymasteren er definitivt en klassiker, og et must for en som samler på Cessna modeller. Carenado har absolutt lykkes med denne. Flott presentasjon som vanlig Erenst! :cool:

 

Jeg kommer til å legge på teksturer fra LN-TVY så snart jeg får anledning mellom slagene hos Milviz :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...