christopher herregården Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noen som har erfaring med benplass på SAS sin 330-300 i motsetning til cont sin 757? på rutene til USA?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kan si det at med continentals nye Business/first-seter til USA, kommer du til å synes at det er trist å komme frem Har flydd begge deler tur/retur USA, og må si det at det er hipp som happ. Fordelen med Continental er at de går rett fra Oslo til New Ark, der det er connections til stort sett hele USA (Utennom Alaska og Hawaii). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du kan se på seatguru SAS Continental Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har flydd begge deler tur/retur USA, og må si det at det er hipp som happ. Fordelen med Continental er at de går rett fra Oslo til New Ark, der det er connections til stort sett hele USA (Utennom Alaska og Hawaii). 1. SAS flyr direkte til Newark de også, og de er i samme allianse så man har de samme forbindelsene. 2. COA har connection både til Hawaii (HNL) og Alaska (ANC) fra EWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Thomas, 1.Flyr sas direkte fra Oslo til New Ark/USA fra Oslo med eget fly? Jeg tror det var det han mente, slik jeg tolket det vertfall. 2. Beklager, my bad, trodde ikke de gjorde dette. Man lærer noe nytt hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 SAS flyr daglig t/r OSL-EWR med A333. Mens CO daglig med B752. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 330 over 757 anytime. Jeg har kjente som har fløyet CO til USA, og de var ikke akkurat imponerte. Jeg vet at CO oppgraderte sitt business class produkt (seter, etc) det øyeblikket SAS gikk inn på ruten, men om de gjorde noe bak gardinen vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har aldri fløyet med Conti, men har endel turer med begge flymaskinenene som passasjer, også fra Europa til USA t/r. Men valget ift. å ha det behageligst mulig på overfarten mhp. faktorer som støynivå og en romslig lys moderne kabin, er i hvertfall valget for meg verdens enkleste i favør av A330'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.