Gå til innhold

Hammers squad F-15I


Anbefalte innlegg

Milviz teamet jobber på høygir med sin Strike Eagle. Denne får våpen som kan avfyres - valgfri loadout - fullt operative radare, og muligheter for å tanke i luften. En egen del av teamet jobber også med MP versjoner.

 

Siste skudd på stammen av liveries, er en Israelsk Ra'am F-15I fra The Hammers Squadron. I likhet med Thunderbirdspainten til T-38, var denne en stor utfordring å male. Jeg har endatil fått bistand fra Israel. :grin:

 

I1.jpg

 

I2.jpg

 

I5.jpg

 

I7.jpg

 

I8.jpg

 

I10.jpg

 

I11.jpg

 

I9.jpg

 

I4.jpg

 

I6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Er veldig spent på denne modellen! Milviz har spennende ambisjoner for hva man kan simulere, og legger lista stadig høyere. Og når det kommer til paints, så er det ekstra hyggelig at du rangeres blant de beste i "yrket" :D !

 

En egen del av teamet jobber også med MP versjoner.

 

Håper Milviz finner ut av dette, for de tapte skremmende mye salg på at T-38 var uegnet for MP. Veldig mange mistet interessen for den fantastisk fine modellen, og nå virker det som om mange ikke tør kjøpe den (??). Selv flyr jeg den ofte "single", og er like imponert hver gang, men i MP er den fremdeles "bannlyst" :cry: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fixen er kommet, og vi har testet i MP, men det gikk heller dårlig. FSX gikk i kne og flyene "frøs" etter ei stund. Ingen vitenskapelig test, så det er mulig vi tar feil (???), men etter at vi gikk over til Starfighter ( fremdeles i MP ) så funket det silkemykt.

 

Har prøvd å følge med i andre fora om dette, men det virker som om alle har "gitt opp", og hos Milviz påstår de fortsatt at de har løst problemet :crazy: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! :grin:

 

For å svare på spørsmålet om tanking først. F-15 pakken kommer med en modul som gjør det mulig å be om air refueling. Forutsatt at radaren er i standby og master arm for våpen står på safe, vil en AI KC 135 dukke opp 10 nm foran deg på FL 250. Så er det jo bare å åpne luken til koblingspunktet og manøvrere inn bak tankeren på 270 kts :confused: Joda, det finnes en easy og en pro mode, men begge krever trening :grin:

 

Når det gjelder MP kompatibilitet, så mistenker jeg at den del av teamet som jobber med dette, kun benytter samme modell. Jeg tror at informasjonen fra sist MP flight med T-38 der blandingen førte til crash, er viktig informasjon til Milviz teamet. Jeg kan lage en post om dette på forumet til betateamet.

 

Forresten - på starfighteren er vel de største teksturene kun 1024x1024?... Milviz sine modeller består av en bråte HD teksturer (2048x2048) - det må jo kreve litt å laste alt dette på en MP server?... jeg har lenge lurt på om en nedskriving av alle disse HD teksturene kan løse problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Jeg tror at informasjonen fra sist MP flight med T-38 der blandingen førte til crash, er viktig informasjon til Milviz teamet. Jeg kan lage en post om dette på forumet til betateamet.

 

Takk for det Gunnar, det tror jeg kan være lurt. Det virker som om enkelte i Milviz er litt "hårsåre", så de blir kjempesur når noen nevner problemene med MP :blush: :grin: . De takler det sikkert bedre når det kommer fra egne rekker ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dette med lavere oppløsning kan hjelpe på maskiner med litt dårlig ytelse, men dette med crash på multiplayer ligger nok mest i simconnect trafikk og det ligger andre steder enn i textures. Men det er klart at 1024 textures flyter bedre enn 2048 og 4096 textures, så å ha noen modeller med lavere textures kan være en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
jeg har lenge lurt på om en nedskriving av alle disse HD teksturene kan løse problemet

 

Muligens, Starfighter`n har få detaljer utsèendemessig i forhold til T-38, og er ikke på langt nær så imponerende å se på, men du verden så elegant den oppfører seg i MP . Men når vi flyr i 500 knots i lav høyde, er det liten tid til å studere detaljene, da er det fartsfølelsen og flyegenskapene som teller :grin: .

 

Men vi flyr jo også i MP med superdetaljerte modeller ( Turbo Duke o.l. ) uten at simmen fryser, så det må være noen skjulte problemer som lurer i bakgrunnen på T-38 ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...