Pasi Jorgensen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dette er en maskin som virkelig har funnet sin plass i min hangar....eller rettere sagt, nå om dagene så blir det ikke mye hangar-tid på den nei :cool: Enjoy! [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XjmHcy9_GRA&ap=%2526fmt%223D&ap=%2526fmt%3D22 Så vil jeg rette en stor takk til youtube for å ha herpet video'n min :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2011 Det der vil nå jeg kalle TETT FORMASJON :grin: . Nydelig flyvning Pasi, og en film som på en utmerket måte viser hvor stabil og presis Starfightern oppfører seg i hendene på en erfaren pilot . Det skal ikke mye feilmargin til før flyet forandres til en vill og fryktløs graokse :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Herlig video Pasi. Jeg har ikke denne maskina selv enda, men etter disse smådryppene fra deg og ikke minst Ernie blir jeg vel snart nødt til å investere i denne jet tuba uten vinger jeg også.. :grin: Ceep em comming.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Takk takk til begge to, som Ernie påpeker, utrolig fin og stabil flightmodell....helt til du tråkker over grensa, da er det som regel bye bye Heh Øyvind, er dette noe å lure på i det hele tatt? Sjekk her'a :grin: Også har den litt 'accusim' greier implementert også, så det er ikke bare å trykke ctrl+e men på den andre siden, så er dette jo hightech fra 60-tallet, så man trenger ikke data-kortet for å kunne operere denne karen...her er det steam gauges he he Også har man våpen tilgjengelig, og man kan f.eks se nedslagsfeltet og eksplosjonen på MP Den er bare uberfantastich! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Nytt forsøk, har også klippet bort 20 sek med 'forstyrrende' elementer. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får til HD formatet :crazy: :confused: :mad: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Takk takk. He kommer noen flere bilder, det første fra ett (av to) medfølgende flybaser i zipper pakken, Istrana AB. Så er det tilbake til hjemmelige drakter. 637, 626 og 636 [color:#FF0000]Link til flyet.[/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Åhhh for noen prono (promo?) bilder :grin:. Her mangler det bare en Bear, der en russisk haleskytter vifter med en flaske cola idet Starfighteren tar bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.