Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 16. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2011 FsWeekend i Lelystad går av stabelen 5. og 6. november i år. Våre samlete utflukter de siste årene har vært stor stas! Det har vært både interessant og hyggelig, og en av de få mulighetne forumdeltagerne har for å treffes i ekte simmer-miljø. For cockpitbyggere en flott anledning til å møte produsentene av godsakene vi sikler etter, og ta og føle på varene. Er det noen stemning for å lage en norsk kontingent i år? www.fsweekend.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ja dette er vel nå noe som nesten har blitt tradisjon Vidar. Jeg regner med at jeg stiller i år også. Har nesten bare ventet på at noen skulle ta opp saken. Det er jo et eldorado for både simmere og byggere. For ikke å glemme den kosen vi har på turen, med mye prating og masse god mat. Dette er noe de fleste burde få med seg. Kan også nevne at de har en full simulator inne på området i Lelystad - der FSweekend holdes - hvor en kan leie tid for å fly. Håper mange blir med i år også. Thor Johannesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dette må jeg bli med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 19. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2011 Det var ikke mye reaksjon her... Er det virkelig ikke flere som tenker å få med seg årets begivenhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Mjåvatn Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jo da, dette skal jeg være med på Tar sikte på å dra nedover med Thor i år også. Anbefaler alle sim interesserte å bli med for her er det mye interessant å få med seg, ikke minst det sosiale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Am in :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Kristiansen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hørtes skøy ut! Må se hvordan muligheter det er for å skaffe seg fri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 24. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2011 Det foregår tydeligvis litt tenking og planlegging i kulissene. Jeg vet om 3-4 til som jobber med reiseplaner, så så det blir nok en flott gjeng i år også. Vi har lagt oss til en vane med å bo i Harderwijk, som er en hyggelig liten by, og en liten busstur unna Avidrome der showet går av stabelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 24. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2011 Jeg bestiller plutselig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Johnny Nilssen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har booket flyreise og overnatting i Harderwijk 4.-7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 24. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2011 SAS kl.0830 Fredag. Hotel Marktzicht. SAS kl.1305 søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 *sukk* hadde jeg bare kunne gi lang mars i familie, jobb og penger!!!!!! Men en dag, en dag så skal jeg også!!! *misunnelig på dere som drar på FS weekend* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 25. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har bestilt samme opplegg som Rune. Da vet jeg at jeg er i trygge hender! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da er alt bestilt. Kopierte reiseplanen til Rune. For de av dere som ønsker samme retur, så begynner det å bli fult på denne flighten (få rabaterte billetter igjen). Mvh Egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da er alt bestilt. Kopierte reiseplanen til Rune.Har en ledig plass på dobbeltrom,da det ikke er enkeltrom ledig. Endelig så skall je på tur:grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. oktober 2011 Da er det like før årets utflukt går av stabelen. Er det flere som kommer til å dra, men som ikke har meldt fra i denne tråden? Gi meg oss et hint så vi får oversikt over de reisende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.