Kyrre_Andersen Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Noe av det morsomte på flightsim.no (og et sted jeg besøker daglig!) er screenshots delen. Her inne er det alltid et yrende liv og mange flotte bidrag fra mang en kreativ sjel! Har investert i NGX'en, men denne fuglen her er også noe som står mitt hjerte nær. Her i fiktiv klesdrakt for Widerøe. You wish! Mvh Kyrre Andersen Stavanger Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Jeg er så enig Kyrre! Ga opp JS41 for lenge siden, men etter jeg fikk FS2crew til den så er den DRØM og fly. Anbefales på det sterkeste. Siter
Roy Ekeblad Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 skikkelig tøff! Helt klart, man må ikke glemme denne, den står forsatt høyt i kurs her hjemme, sel om NGX har fokus akkurat nå. Denne 41 maskinen har virkelig sjel Siter
Kyrre_Andersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Skrevet 8. august 2011 Denne painten fant jeg på AVSIM Søk på Wideroe under FSX repainter etc, eller på filnavnet texture_wideroe_pmdg_js41.zip Mvh Kyrre Andersen Stavanger Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Hmmm... Skal lure på hvem som har laget den fantastiske repainten en gang i tida :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.