Gå til innhold

Ny youtube side:)


Anders Løberg

Anbefalte innlegg

Hei:) Har akkurat laget meg en ny youtube channel som jeg har tenkt til å laste opp litt flightsimvideoer, særlig NGX videoer. Har også tenkt å legge inn noen reviews med tiden, meeen grunnen til denne posten er at jeg lurte på om noen kunne ta en kjapp tur innom channelen og se om selve designet ser bra ut. Har akkurat laget en ny bakgrunn i Photoshop. Har prøvd å lage siden så enkel og oversiktelig som mulig:) http://www.youtube.com/user/MrFlyingViking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :) Er ikke helt ferdig med siden enda, og det kommer flere videoer! Driver fortsatt å lærer redigering i min nyeste investering som er Sony Pro Vegas :D

 

Pcen min:

 

i7-2600k clocked 3,8 @ 4,4

H50 Vannkjøler

P67 Sabertooth Hovedkort

GTX 580

8GB DDR3 RAM

750w power supply :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin maskin det der. Har i7 920 @ 3.0 Ghz, orginalt 2.66. Var jo en meget sterk CPU for 2 år siden, men henger enda med på notene. Spørs om ikke reiselaptoppen min har kraftigere CPU enn dette nå. Vurderer å kjøpe ny CPU til stasjonære, noe jeg vurderer etter hvert.

 

Fortsett å legg ut filmer på tuben. Artig å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en ny og LAND video nå :) Flight fra ENGM til ENBR, med real sounds på takeoff (fant ingen som passet til landingen) Den ble vell i det lengste laget, ca 14min.... Jeg kortet ned den rundt 2 min i tillegg.. Den er ikke helt perfekt, men jeg brukte ca 14 timer på å lage den å jeg er fortsatt en newbie når det gjelder det å lage film... Link kommer så snart jeg har fått uploada den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nedtur.... Mista ALT! Sony Vegas Pro drev å lagra videoen, og plutselig så jeg at disken var full... Så jeg sjekka Fraps mappa med alle opptaka, og der inne lå det ca 35 opptakk som tok rundt 1-2 gb HVER... Så jeg sletta den mappa permanent etter som den var for stor for pappirkurven, og rett etterpå kom bluescreen... så jeg tenker å lage en liten video, med ett småfly :) Litt roligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...