Stein-Ove Rud Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Slenger ut noen få bilder fra en tur jeg holder på med, ENBO-ENGM med NGX, overraskende tenker jeg :grin: Slenger med ett til. Joda, det begynner og ligne noe, haåper det falt i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Elsker dette flyet jeg Så herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vi elsker det og skeptikerne liker det kan ikke være misfornøyd da flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flyet ser fantastisk ut det og bildene er knall. Men syns teksturene på fjellene spesielt på det første bildet også så svært så realistiske ut. Hvilke bakketeksturer er det du har brukt her Stein-Ove? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tenkte jeg skulle spørre om det samme som Halvdan. Det så veldig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Hvilke bakketeksturer er det du har brukt her Stein-Ove? Ikke GEX iallefall Nei, det er orginal FSX sammen med NSX II og Scenic, etter Andrew sin oppskrift, ganske enkelt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ser ut som ett fantastisk fly....flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Meget pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Tar med et fra Final også, litt lettere og se at det er orginale FSX texturer her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.